Sevim, “Zor bir ikinci devre bizi bekliyor ve ilk maçı Denizli ile oynayacağız. Evimizde kazanarak ikinci yarıya başlamak istiyoruz. İlk yarıyı güzel geçirdik, 8 galibiyet aldık. Türkiye Kupası’na katılma hakkı kazandık. Haftaya da oradaki rakibimiz belli olacak ve nerede oynayacağımız da belli olac
24.01.2025





